Moja rekonštrukcia bytu v Banskej Bystrici..

06.10.2013 17:48

Konečne je môj nový byt v Banskej Bystrici prerobený a ja sa môžem sťahovať. Byt som zakúpil v júni tohto roka. Mal som pred sebou veľa práce, pretože byt bol v pôvodom- katastrofálnom stave. Majitelia bytu tam zanechali všetky svoje pôvodné vybavenie. Obával som sa toho, či to tento rok zvládnem, alebo budem musieť so sťahovaním počkať až do jari budúceho roka. Na začiatok som musel nájsť firmu pre rekonštrukciu môjho bytu. Ako mladý človek som sa pozeral hlavne na peniaze, ale samozrejme som nechcel niekoho kto rekonštrukciu odflákne. Tu musím povedať, že som mal pri hľadaní firmy šťastie a našiel som naozaj spoľahlivú firmu Peter Sokáč SOKI, ktorá ponúkala rekonštrukcie bytov v Banskej Bystrici. Naozaj musím chlapcov z firmy SOKI pochváliť za dobre odvedenú prácu. Ich prístup je veľmi profisionálny, stále sa snažili čo najviac vyhovieť mojim predstavám a požiadavkám. Na druhej strane oceňujem poradenstvo hlavne vtedy, keď som sa pre niečo rozhodol nesprávne a oni sa ma snažili presvedčiť, že to nebude dobré, čo sa im stále aj podarilo. Nechal som si poradiť od skúsenejších a nakoniec sa ukázalo že som urobil dobre. Čo sa týka ceny za odvedenú prácu, myslím si že som lepšie obísť hádam ani nemohlo. Za kompletnú prerábku 2 izbového bytu som platil 3200€

V cene boli tieto práce.

  • búracie práce
  • murovanie špajze a otvorov pre dvere
  • strhávanie tapiet - stierkovanie celého bytu
  • kompletná rekonštrukcia kúpeľne
  • kompletná výmena elektrických rozvodov
  • maľovanie stien - znižovanie stropu zo sadrokartónu v obývačke, spálni a kúpelni
  • pokládka plávajúcej podlahy

Práce boli odvedené naozaj profesionálne, so všetkým som bol absolútne spokojný. Od dohody s firmou SOKI trvala kompletná rekonštrukcia asi 2 mesiace.